Monday, May 10, 2010

MY LOVE STORY.. =)

I've known love since i was 13...hahhaha...da lmbat sgt ker bru nk tau apa itu cinta...mesti korg tak sangka an aku kenal apa itu cinta dlm umur aku da meningkat...aku tak advance cam korg lah...hahahha...my first love adalah kwn rapat aku masa skola until ktorg sekolah menengah..cam tak caya an dulu time primary selalu gaduh memang tak leyh nampak mukalah ada jep nak gado...ayat yang aku ingat smpi sekarang "heyh mudak semenanjung blk lah p semenanjung bah"(apakah)hahhaa... i went to secondary school and i had my first encounter with my enemy(musuh ketat dr primary)..lalallala he was the beautiful thing I've ever seen, i swear..dan pertama kalinya jantung neyh berdengup dgn laju (ouch ayat tak leyh bla duh hahhaa).. every time he does that my heart skips a beat, hampir 10 tahun ktorg berada dalam sekolah yg sama,mengadap muke yg same urh maybe betol apew org ckp tak bek gaduh-gaduh nnt sesame lalalla (apakah) tp ktorg tak lame pown sesame 5 years n then _______..apapun he was the most beautiful thing i've ever seen in my life..love can be cute as a button yeker(ye owt lalalla)..

fast forward, i'm going to PSIS then damn again in a relationship
owh apakah..siyesly i never love dat guys like i love my first love... one lead me to belive that everything was beautiful a first..he injected my boring life kat poli neyh dgn bermacam-macam jenis drama melayu. nway thanks teman aku selama aku bosan kat poli neyh..memang aku ngan
ko tak leyh goon...

then now i'm pretty happy being single...ramai tanya knp aku nk single jep
mega trauma ker (so funny duh)..n here my answer bkn aku trauma okay..tak pernah langsung adew perkataan tuh dlm diari hidup aku..manyak sebab knp aku lg suker single..yeah brp ramai kwn-kwn yg aku kenal putus cinta even dorg da couple lama kekadang tgok dorg tensen sebab lelaki wat aku pikir knp perlu couple lau wat otak sesemak (sesory tade maksud papew ea)hahahha... n aku da tgok betapa seorg perempuan itu mencintai seorg lelaki smpi die berubah segalanye.. okay berubah kpd positif dat was good tp ini negetif sumthink goes wrong kat sana...aku takowt untuk lukakan hati kecil ini..aku tak sekuat korg aku bkn seorg yg penyabar..i'm doesn't want to get hurt being in love with someone. bg aku kalo betul aku jatuh cinta lg kali ni biarlah hubungan tu lama bkn sekadar nak ekowt2 org..aku percaya pada jodoh pada takdir..wat masa skrg aku mmg tak pikir nak couple-couple (nk kawin jep hahahha gatai shial)... aku ase bebas skg neyh..even ada yg ckp tade org nak jaga aku...aku da ibubapa yg leyh jaga aku okay darla.. and maybe aku akn jatuh cinta juga untuk kali ketiga, tp tak au biler maybe esok atau hari2 selepasnya..hanya die sahaja yang tahu..

i don't know what means of LOVE and how to describe that word actually, yeah i have to admit it was beautiful. Ive been through 2 times in this feeling but never keep the right one.what i learn and what i gain it's just a worth experience that teach me to stand by my own and had courage in whatever i do. yeah, love is always make us blind.but love is the best feeling among the other feelings. love is in the air, love is everywhere..If LOVE was a PERSON??? maybe ianya akan hanya ada kegembiraan tanpa air mata (ececehhhh)..

No comments:

Post a Comment