Saturday, May 1, 2010

meronggeng...

sibling day out...hohohoohoh....merongeng diharijadiku bersama adk n kakak sayer..okay here de story moorry about 20 minutes on my bestday...urghh shenggal punya fast food...KFC PIZZA..kne tunggu 20 minit..wut de shit..pewoot aku da sakit masuk angin...nak makan okay..nak jewp ckp bufday aku r rini boleh tak bg aku keistimewaan tanpa perlu menunggu 20 menit...hohohohoo..urgh takpelah aku simpan jep niat tu malas nak wa kecoh kat c2(bajet ganas seyh)....haha....cengal punya feruz adessss...hoooyyyeeeaaaahhhh bowling aku menang...kepada kakak n adik2 ku kemenangan ditangan sayer ok...jgn nanges2 t bg jajan...hahhahahha....owh nnt lawan lgi okay....selama ketiadaanku dirumah praktis r maen bowling...nnt aku cuti kt lawan lagi...hahhahahaha....kalah mcm biasalah an..hari neyh hari bahagia sayer...OMG siyesly segala tekanan hilang..kepala da kosong(opppssss belom zero lg ok...final ak lepas g..ngeeee)

owh yeaaaa kepada sesape yang da wish bufday kat feruz...kol feruz message feruz post kat facebook...terima kasih manyak2...terharu sensangat okay..even wall feruz da sesemak..peti message da peno dgn comment korg..hahhaha...

heyyyaaa PEMBERITAHUAN NURUL FAIRUS BINTI KHALID MASIH MUDA LG OKAY...mak awet muda nok...masih tegang lagi..hahhahahhaha..

heyyyyaaaa you check it out aktiviti feruz masa bufday yer...hohohoho....


sistas sistas...


owhh fine kakak sayer lagi pendek...hahhahaha


mereka pikir mereka kacak....


senyum senyum before bola kelongkang...hahahha


actor untuk 01 may...hahhaha


No comments:

Post a Comment