Thursday, April 1, 2010

pada satu masa dahulu!!!!

kali ni ak nk mengimbau masa aku kecik2 dulu
aku suke tgk citer yg cam ner

mcm ak..
dr kecik lg ak da disogokkan dgn jenis2 cerita yg mcm nih..

ak ingat lg.. dulu pakai tape cd blom ada lg kowt masa tu
aku egt lagi asal g jaya jusco alah da lupa JJ manew..
tp time tu aku duk PULAPOL...
mesti g beli tape...
time2 tunggu mak belanja ktorg duk depan tv manyak2 tu...
hehhehhee....
asal aku demam jer mesti g JJ..
hakhak...da mcm tradisi plak..every month mesti nk demam...
mesti nak kopak an wet mak nan abah..
weeehooo;p
jom sambung blk kat cite asal...

cinderella
sebab die dapat tukar jadi cantik, pas tu ada

kasut yg cantik. kasut kaca lg...
berangan gak r dulu lau dapat jd cam cinderella..
weeeeee;p
ada putera dtg cari sampai rumah..
omg!! tak terkata lau betol2 terjadi..
ahakz...



beauty and the beast

best sebab ak dapat tgk bnda yg tak hidup di hidupkkan..
pas tu ak ase best bile tgk beast tu bertukar rupa menjadi orang yg kachak!! hihi

best!!!

snow white..

yg ni ak suke sbb tengok snow white jaga dr pengsan lepas kene kiss ngn putera
ahakz...
putera ensome tu weyh...
ak berangan gak waktu nih.

n the last the mask..
aku egt lg ktorg adik beradik tgok kat umah sapik lau tak silap..
sampai sekarang aku suka tgok suma cite2 neyh..
besh lau egt blk..
lucu..
hurmmm...
korg pown mesti adew cite yg korg suke time kecik an...

No comments:

Post a Comment