Saturday, April 17, 2010

JAWAPAN!!!!!!!

bengang...

weyh asal lah korg sesibuk hal aku r...

adesssss...da tak cukup keje ker nak masuk campur dlm idop aku...

yeah aku takde bf so what..

takpayah nak ckp aku jual mahal ker ape ker...

ea tp mmg r kene jual mahal takkan nak wat mega sale owt nmpak sgt r darurat...

excuse me aku blom darurat lg ok...

haiyaaaa aku da bape kali dgr ayat neyh dlm 2 minggu neyh "ko tu da lah takde bf sapa nak jaga ko"

yeah aku bole terima kalo org yg first tu tnye aku soalan tu bab aku da kenal die dr tecik...

tp yg lg sorg neyh tnye aku soklan tu aku tak sukew r....

da r tak kenal ko tak rapat nan ko...yg ko sesibuk pehal babe...

ea aku tak perlu lah bf utk jaga aku..

da ckup ibuu abah aku jaga aku slama neyh...

aku ada kwn2 da ckup sume okay....

yg penting aku da ckup bsr untuk jaga diri sendiri okay....

aku da nk 21 tahun da ckup umur nk jaga diri sendiri (da boleh mengundi dah pun...)

uhukz biarlah aku nak jual mahal...weyh itu hak aku lah mangkok...

ko takde kene mengena langsung dalam diari hidup aku neyh....

aku belum desperate sgt nak cari bf neyh...

tak perlu nak gewdik2 nan lelaki...

tu bukan aku...aku gembira jadi diri aku sendiri...

FULLSTOP...



No comments:

Post a Comment