Friday, April 30, 2010

KESAH PAKU CHENTA YARTDOLAH!!!

Ada seorang budak yang panas baran dan suka marah2.
Mak dia cakap.

"Nak,kalo ko marah, ko tanam paku ni kat dinding."

Dia pun setuju.Tiap kali dia marah dia akan paku dinding.
BIla dah sebulan. hampir penuh dinding dia paku.
Mak dia suruh dia cabut semua balik..
Semua paku dia dah cabut. tapi tinggal kesan lubang.

Mak : macam itulah nak,..bila ko buat sesuatu yg akan menyakitkan hati orang lain.kalaupun kau telah dimaafkan tapi bekas tetap kekal. Janganlah suka buat sesuatu yang buat orang lain terluka.


p/s yart aku curi kat facebook ko duh....

yart ibu aku tak bg paku2 dinding aku bru nak wat semalam da kne marah....
aku ckp ko suh duh kalo marah kena paku kat dinding...(aiyokkk yart ibu aku mrh..hahahha)
da tak leyh paku kat dinding...
aku paku lah kat blog neyh....(abes pecah screen laptop aku..ko ganti balik..)
(disaat ko pown tak dibenarkan berblog neyh aku post utk ko lah ea cite neyh..hahahha)

No comments:

Post a Comment