Thursday, April 22, 2010

duh tak kuasa mak nok!!!!!!

eeee geramnya. aku rasa macam mau cakap, "nak sepak ko boleh tak?"menci 1000x
adessss....menci menci...super duper stupido duh......haish....ase mcm batu besar da hampir himpap pale neyh (tol ke spelling tu ea...hohohoo)ea bukan da kene himpap ker...nan komet halley an...hohohoho

INFO SAINS WITH MISS FERUZ

jom masuk astrologi kejap ea...lau tak salah komet halley dapat nama dr org yg kira komet kat orbit.errrr nama die edmund halley lau tak salah..(urgh bajet duh nama ko terus famous)
komet neyh muncul dalam lingkungkan 75-76 tahun..sgt2 lama an..last die muncul tahun 1986,and maybe akan muncul blk pada pertengahan 2061(tak au aku idop ker tak masa tu lg an)...hoho..da r lau cite pjg blom tentu abes..ekkkk da masuk sains pulak weee;p...actually dulu minat astrologi...tetibe study programmer...pelik2...huhuhuuyeah suda lama tak baca buku pasal astrologi...haish ferus2...weeee;p...

ouch sambung blk cite...tensen2 r...adesss da r keje mengunung(da kalah gunung everest tinggi die duh)...jgn tanya knp aku mental lepas neyh..dah tu ko nak wat cam ape plak an..PLEASE dun act like ko tu bagus sgt...adesssss....perangai nak mcm ape jep...ckp nak kuat jep...egt die sorg jep bole ckp kuat...yeah aku tau aku mmg mls wat keje...
atleast xdew r mengharap org sgt lau aku wat keje an...uurrrrrgghhh....t ckp ckit touching ckit2 touching...adesss mls tol aku..unduk bha da mcm talam kunuk aku tinguk ko bertrep jak minta puji (amek ko kan da kuar speaking sabah)....eahhh tak paham aku weyh....jap g mengata pastu dpn wat baek mcm tak ckp apa2 HIPOKRIT duh ko...pew neyh babe...tlg r da 21 tahun okay (bak kata ibu aku kalo berlaki ank dah berderet kat pinggang tu)

owh feruz dats sokay...just a few week to final...then 3 week tak mengadap mende neyh sume...
owh cepatlah grade...mak da tak kuasa nak duk kat cni nok...

OMG i miss...
school friends...
school enviroment...
always laugh like de world it's mine...
duh....

No comments:

Post a Comment