Friday, April 9, 2010

hari itu menakutkan!!!

kali ni nak cerita apa yang terjadi dalam dua minggu lepas...huhuhuhu.....

27 march 2010..
hari yang paling ngeri dalam hidup aku pena aku alami..ceritanya bermula macam neyh..kitorg punya lah rancang nak g genting minggu neyh..tup2 kene balik siapkan shooting..hahahah..kan aku da cakap jangan rancang apa-apa mesti plan tak jadi..weehhhoooo...kitorg sepakat r balik duduk umah pika yelah kawasan shooting area situ jep..yeah itu dia Batu Rembau Beranang...besh wooo tempat pika neyh wa cakap sama lu..siyesly cantik sangat da rasa mcm duduk dalam FARMVILLE selalu main game tu kat facebook jep (lawat r kebun saya kat fb tue ea jgn lupa nak hadiah..weeehooo)..dah r ada kolam renang setiap masa kerja aku berendam jewp da mcm kerbau berkubang harhar...

nak diceritakan esoknya kitorang pown mula lah shooting kat JERAM PANTAI kawasan pertama shooting...perghhh jeram neyh sunyi dah r dekat dengan kawasan org asli seram gak r asenye...weee:p..tp kene gak r selesaikan shooting da nk kene submit kang sia2 takde markah..haish aku nak AKJ lagi r sem nie hehehhe...

abes jer shooing kitorang per lagi mandi r..da basah2 kene air an takyah tunggu lama terjuan ajer..hahahha..time neyh lah ada kejadian yang tak dijangkakan..akuengat nak main2 dengan aza n ciera..tak perasan pulak kat kawasan tu takdew batu an..dengan aku yg tak leyh nak swim pew lagi aku pegang r aza bab die jew yg bole swim..tak au pulak aku tertengelamkan die dgn cira da2 tiga2 hampir lemas aku cira aza..dak2 yang lain bole plak tgok an dorg engat kitorg main2 jep..adesss weyh ktorg da nak mati lah weyh..hahhahahah..se bek adew adek tolong tolakkan kitorg kat tepi lau tak aku ase da tak jumpa mak da tak sempat nak amek final shooting pown tak sempat abes kitorg da selamat dikebumikan...huhuhuu...pewot neyh da kembong2 minum air jeram yang rasenye seperti air coke itu..hahahhaha..wargh suma org tanya aku mesti da FOBIA an..UNTUK PENGETAHUAN SEMUA sebab dari kejadian tu r aku da mula untuk swim yeahhh n for a few hour aku da bole swim lepas tu tp xdew lah advance cam aza n pika dorg perenang terhebat duh..tp bole r..yang peliknye kepala aku neyh mesti nk menyelam kalo swim..kepala asal taknak timbul..adesss huhuhu takpe r yg penting da boleh swim..yeaaahhh go feruz go...

malam tu perkara paling besh yang pertama kali aku pernah lakukan selama aku hidup nei yeahhh tolong mak pika jual air kat pasar malam beshh woooooo...n belajar makan taufu fa sumpah selama neyh kalo mak beli aku tak pena pown nak sentuh...tp dorg suh gak aku try n then aku jatuh cinta dengan taufu fa..yeaahhhh pika nnt bawa taufu fa manyak2 ea balik poli..hahahhaha


hahhaha...lau nak sambung g memang pjg r an smpi cni jep r nak citew bende lain plak..

neyh gambar masa kat jeram tu...hehheheh


yeah saya suda mula swimming..weeee;p


yaawwwww!!! aku da cakp besar an FRAMVILLE neyh..super duper muawwhhh


weeee;p kamilah penjual air terhebat duh..hahaha


yeahh all of de pic..lovin it..





No comments:

Post a Comment