Friday, April 16, 2010

hari ini saya ponteng kelas!!!!!!

saya ponteng kelas....

cik adilah n en md noor sowi manyak tak dtg kelas....hehehhehe

yes2 en md noor tak dpt buli saya lagi...hehehheheheh

haiyaaaa perangai malas suda datang balik...

feruz2 jgn malas2 r da last years da....

namau malas2 okay...

adesss kat poli terlalu manyak masalah...

sgt2 mening pikir....

dalam 2 minggu neyh saya suda dua kali kene demerit....

uhukz sgt2 sedih lorh...

encik saya tidak wat salah r....

mana saya tau sukan abes terlampau lampau awal(ayat sindir ker feruz...huhuhu)...

huhuhuhu..

ini encik warden sgt2 sukew demerit ker adessss....

saya nak duk hostel lg sem depan...

boleh lah boleh lah tinggal satu sem saja...

namau duk luar sgt2 seram lah tempat tu....

haiyaaa sgt2 menakutkan.....

No comments:

Post a Comment