Wednesday, January 26, 2011

Kg.Pahang Penuh Kenangan

hye peeeps!! norule rindu giler ngn baby blog norule nie,,semalam tak dapat nak jengah baby belog nie,,ase hancur luluh hati ini,,ehh ko knp pompuan pepagi buta da jiwang karat nie,,putus cinta apa,,eehhh biler pulak aku  berchenta nie hahah,,

semalam norule baca news then sekarang nie tgh hangat vote untuk ABP an tetibe norule teringat kenangan masa sem 5 kenangan ke kg.Pahang bersama mereka yg sewel mewel,,banyak sangat kenangan masa tu nangis gelak gembira wah campur campur da mcm org giler an,,korg ingat tak time member kite sedih kiter berusaha tok gembirakan die nak sangat die rasa gembira namo die ase sedih,,aku ase mcm eahh penyayang juga diri ini haha,,ingat tak kiter kene dok kat lobi sebab tade bilik tade un kita nak salahkan sesape an,,kiter tetap gak bersama dok kat lobi tu aku ase kita mcm sehati sejiwa da mcm lagu pulak an lagu pew yer?? ingat tak merayap kiter jumpa artis siap bg kiter bilik plak an,,kalo kiter citer ka org mesti dorg tak pecaya an so simpan jep dalam hati tp sebenarnya nak jep ase bangga an cerita artis tu bg kitorg bilik korg adew haha,,kiter gelak mcm org gilakan tapi kiter memang gila pon haha,,time tu kita tak ingat ape pun hanya ingat nak gembira jep tak ingat final project tak ingat kesedihan,,ingat tak kiter jd artis sebentar sume nak amek gambar kita an,siyesly aku ase mcm artis duh time tu mcm amek bahagian gak dalam ABP an haha,, boleh tak aku nak blk pegi masa tu hurm,,ingat kesedihan kene kat member kite sorg jep pastu member kite lg satu pulak sedih aku cuba nak buat ko gembira kawan tp apakan daya ko tetap sedih an,,sebenarnya aku ase bersalah sangat kat die,,sedih tengok die nangis tau,,apa pun terjadi kenangan tu memang takkan aku lupa kot sampai bila,,

p/s rindu sgt2 kat korg t kite g kg pahang lagi yer!!make sure jgn adew kesedihan lagi okay,,






s e h i n g g a b e r j u m p a l a g i



LOT OLOVE
Photobucket

No comments:

Post a Comment