Tuesday, October 19, 2010

Sakit Tau

uhuk ingat leyh tahan..
upanya da tak leyh tahan owt...
huhuhuhu...
da penat okay nak nangis..
hurm apakah kenapakah....
masa knplah lama sgt jalan..
da penat da nak tunggu...
jalan r cepat2 ckit....
jgn r hegeh2 boleh tak terus jump jep masa tu...
bole tak aku nk tutup mata bangun sok da final...
tutup lagi bangun jep da ada kat umah..

hak2 schoolmate best-mate rindu korg sgt2 weyh..
even korg tak alim sume..
tp aku ase korg r terbaek dlm hidup aku ot...
korg tak pernah nak sebok hal org an..
korg slalu adew tok aku an...
slalu adew tok pinjam an bahu korg an...
slalu adew tok ketawa2...

aku ase sgt2 berbeza dgn kehidupan kat sini...
amat2 menjengkelkan..
semakin nak habis aku ase semakin jengkel nak terus an..

everything goes wrong...
people...
situation..
feeling..
its hurt too hurt okay...
i dunno how to pretends anymore...
i noe everything very clear rite now...
then how?????
i dunno how to pretend i dunno anything...
i can see everything around me okay...

hak2 aku tak pernah usik korg ot...
nak involve dlm idop korg pon aku tak nak...
da tu knp nk kaco idop aku...
ckp pasal aku..
hey aku prasan sume lah...
aku da penat tau penat sgt2...
aku terasa tau terasa sgt2..
ingat aku tak terase ker apa korg wat ea...






No comments:

Post a Comment