Wednesday, October 27, 2010

de past

pejam celik pejam celik da tiga tahun kan kat PSIS nie...rase cam sekejap jep..first time masa dtg nangis2 taknak dok tempat hutan nie..tah camne jatuh hati plak dgn tempat nei...hak2 nway miss r roomate2 aku..huhu...start dari sem 2 soleha daud best tak gadoh ngn aku first time satu bilik tak leyh bla gado pasal katil tah papew jep camner mak aku ckp "anak untie tak leyh tido katil atas t dia jatuh katil" korg tak caya an pastu amek korg smpi katil korg aku jelajah memalam...hahahha...time tu aku mmg rapat ngn korg an dr dak kelas aku..aku rindu giler nk dok buka pose ngn soleha,nurul elma, reena gosip2 an..hahaha biler r nak dok cam dulu lg huhu...



upcoming roomate yart(ahakz partner tito sebelah),aza(nie kompem selit tgh2),shu..u noe wut truly aku tknk ot blk ngn dak kelas bab aku tak rapat ngn korg ot...aku nangis ot time tu... at last rapat ngan korg..miss giler nk dgr aza nyanyi die nyanyi part yg die tahu jep pastu maen semberono..shu tgok cite ketawa sorg2 da mcm hantu ot...yart lg r tido tu yg penting mlm2 aku buka telinga dgr die gayut ahakz padan muka sume aku dgr...hahahha..mata tutp telinga bekerja tau yart...mlm2 yart ngn aza mesti nk gado pasal bantal pelok apakah tp best mlm2 g toilet reramai pastu wat bising...hahahah...boleh tak kitew jd roomate cam dulu best tau...

naek sem 5 roomate ngn yart hahaha yart lg n yart lg start jd partner an kiter time neyh yart..ko perasan tak yart sem lepas kiter gadoh jep keje...haha..ada jep benda nk gado an yart tp sekejap jep kiter baik blk...aku tau ko asal gado ngn aku ngadu kat aza...hahahha tp aku tak kesah ot kata aza an roomate tambahan bangun pagi tak reti nak kemas bilik terus naek atas bilik kitew da mcm hotel kot die wat..wargh apakah rindu giler kot nk roomate ngn ko yart gado2 tp gosip tu tetap..hak2 mlm2 adew jep nk bising an lau ada aza...aza ko mmg penyeri r kat mana2 sbb tu lau nk gado ngn ko kene pkir 1000 kali an an....uhukz sem nie aku sedih ot yart aku gado ngn ko mesti lama giler nk baek adew jep org tak puas ati an an...aku sedih ot..

nway yart kalo selama ku roomate ngn ko ko rase tak puas ati aku minta maaf tau yerlah dgn kolah aku plg lama jd roomate 2 sem ot..actually sume bnda aku cerita kat ko kot...aku ase kt poli nie ko jep r byk dgr aku cite...dat y i love u even kite slalu gado...too aza plak sorry tau kalo aku dew wat ko mara hak2 mana tau time aku maen2 tu aku dew wat ko mara aku nie maen ckp jep..nway last sem nie aku ase tensen giler kot dgn keadaan sekeliling aku...sepatutnya last sem r nak baik2 an...tp aku pon tak paham kenapalah adew jep nk ckp pasal aku padahal aku tak usik mereka pown..pasal bnda nielah aku ase tensen giler...ntahlah tak kesah r pasni kiter da tak jumpa ot...sesorry r classmate lau selama nie aku wat korg marah an...




SERIOUSLY I LOVE U ALL..

No comments:

Post a Comment