Monday, October 4, 2010

Kenal aku ker?

fairus perlu ker nak nangis pasal mereka mereka...
watpe ko nak nagis pasal mereka mereka...
kalo ko nangis pown mulot dorg ttp gak mcm tu tade berubahnye...
hak2 be chill nurul fairus khalid....
gelak ajewp kalo dorg ckp..
tinggal sbln jep bersama mereka mereka...
lepas neyh da tak jumpa da...
yeaaaahhhhh sabar jep selama neyh bkn ko duk dgn mereka pown...
sem 1 sem 2 bole jep chill neyh da sem 6 lg r kene chill n feruz...
huhuu

kepada mereka mereka..
aku nak tanya bilernye aku kenal rapat ngan korg,...
pernah ker aku tido bilik korg...
pernah ker aku merempat bilik korg..
pernah ker aku satu bilik ngan korg...
tak pernah kan...
so bilernya yg korg kenal sape aku...
aku ase dr sem 1 aku dgn dunia aku ajew...
tade pown aku cuba masok dunia korg..
so mana pulak tetibe muncul ayat "ko tak kenal sape fairus tu" ko tanya r sape yg rapat dgn die...
eeee macam shial..
aku tak usik ko kot...
ko yg sesebok tanya kat aku pasal hal tu...
ea aku ingat lg r masa kelas pojek tu ko yg tanya kat aku pasal seloka raya tu...
tang mana plak aku yg cerita dulu...
da tu ko nak burok2 an aku...
ea ko kutuk pompuan tu selama neyh tak pernah plak aku nk ngadu ckp2 kat die...
aku tade kutok pasal pompuan tu mulot ko cam jalang nak ngadu2..
plez r aku nak cakap ko ker member ko ker pompuan tu ker mmg tak pernah rapat dgn aku...
biler masanya korg kenal aku...
aku pown tak hamak tak hingin nak masok dunia ko...
konon dunia org baik2 r an....
semayang 5 waktu r an tp mulot telanjang gak an...

pernah ker ko nmpk aku g merayap bilik korg cerita2 kat sana...
ea dr sem 1 smpi sem 6...port aku mmg bilik aku...
tang mana plak aku nak jaja cerita pasal korg...
kalo artis ok gak...
dapat gak aku duit...
n the last thing tak perlu nak ckp "ea feruz da berubah lah""ea feruz semayang r cam tak caya jep"
wat hal korg sendiri dosa aku korg tak tanggung pown..
aku sembahyang bkn masalah korg..
sukati aku lah aku nak mengadap ALLAH..
perlu ker aku nak mengadap ALLAh nak bg tau korg tak perlu an..
perlu ker aku nak buat baik aku bgtau korg...
perlu ker aku nak involve ape2 organization aku minta kelulusan korg...
korg sapa TAKDE KENE MENGENA LANGSUNG DLM HIDUP NURUL FAIRUS BINTI KHALID....FULLSTOPPPPPPP....


No comments:

Post a Comment