Friday, July 30, 2010

biler berubah

susah sangat ker nk buatkan org senang hati dengan kiter...aku da cuba untuk jadi yang terbaik...pelik ker bila aku lakukan sesuatu yang baik..pelik ker bila aku buat baik...kalo aku buat baik mesti org nak ckp..kalo aku buat jahat tade sape pown nak tego aku "feruz tak baek r buat benda tu"ada sesape ckp mcm tuh dgn aku tade kan...aku tak paham r...WTF...yeah korg nampak aku gelak jep tapi korg tak tau apa aku rasa an...argghhhhh...weyh i'm MUSLIM okay...so wut de problem biler aku nak mengadap ALLAH pown korg nk jd an isu..aku tak pakai tudung tak semestinya aku JAHAT...aku tak ayu tak sopan tak semestinya aku JAHAT...aku bukan nye HIPOKRIT nak tunjuk2 kat org benda tak betol...aku tunjuk depan2...aku tunjuk aku memang tak pakai tudung kat poli kat luar kat umah..yeah memang aku tak AYU aku tunjuk kat korg depan2 tadenye nak berlakon suara ayu2 sopan2...aku tunjuk depan2 even parent aku pown tau sebab aku tak HIPOKRIT buat kat belakang2...

oh yeah yg pasal aku pakai "ves" jd JPK tuh bkn aku nk pown...dorg yg tulis nama aku...aku just turun ikot dorg sebab bosan kat bilik...perluker korg ak puas ati dengan aku...selama neyh korg nak buat apa pown aku tak pena nak kesah...korg nk jd ketua nak ikot apa2 pown aku tak pernah nk campur...pasal tu pown korg tak puas ati...

i'm just a ordinary teen..i never pretend to be someone else..it's just me and it's always be me..is diz wrong or weird when i try to do sumthing good sumthing i never do before...

No comments:

Post a Comment