Monday, November 8, 2010

ikhlas nie

baru jep abes paper terakhir tadi...eh da abes diploma ker mcm tak caye jep (sambil gocok-gocok mata) rase sekejap jep dok kat sabak bernam nie an..gosip2 gadoh2 nganjing2 kelas2 last2 da 3 taun kat sini..wargh pasnie nak grade da kengkawan nak pkai jubah yg panjang2 tu nak pkai baju putih ala2 suci gitu an(suci ker)..huhu..wargh byk sgt kenangan dok sabak bernam nie tau manis masam pahit kelat bucuk bacin smpi nak terberak pown adew..hahaha..byk g kot takleyh nak kira da(nak kene potong jari kaki monyet jap wat tambah ngn tgn aku pown lom tentu cukup)hehehe..opss di kesempatan ini(cewah mcm nk minta maaf dlm raya di perantauan plak) sayer nak mengucapkan bebanyak2 terima kasih kepada lecturer2 sayer kengkawan dan semua pihak yg terlibat dalam menjayakan kehidupan sayer di politeknik ini (nada serius wat muka ckit)..hehe..pasnie lau adew sesape nak kawin jgn lupa r invite aku an kpd yg da kawin nk wat acamner bak mai ank korg jd tukang masak aku bleyh hehehhe...ceehhh korg nak kawin ker pas r satu anak ikan kat aku..aku pown nak gak kawin..haha..lastly sebagai seorang pesalah yg sgt bersalah (time nk terima hukum gantung) saya nak hulurkan tangan mohon kemaafan selama saya berada kat sini ngn korang tau korang manyak tak puas hati ngn aku nak wat camner aku an ordinary girl kalo aku xtraordinary pelik juga r (kalo tak cukup tangan kaki pon ada gak nie)huhu...

da r sampai sini jeplah nak basuh baju nie 2 minggu tak basuh(kantoi giler pemalas minah nie weyh tak layak wat bini nie wat isteri layak r kot...hahahha)

daaa peeeps lot of LOVE~~~~


No comments:

Post a Comment