Thursday, November 11, 2010

coz i told ur once now i told ur twice

okay it's all about last nite...
bukan pasal lagu okay..hehhe and its all about hati yang berkati dan bukan mulot yang berkata serta tgn yg menaip..
apa korg wat smlm adalah terbaek okay terus terang tu suma...
tp aku tak byk nk ckp sbbnya aku mmg tak bole nk cerita pepanjang lau ramai2 aku an pamalu ckit (ish maloo ker meh cni aku tampar laju2 muka ko tu) lg pown aku an tak byk memory sgt ngn korg (almaklumlah aku an belagak bodoh ckit)..but ada benda yg mmg aku tak bole nk cerita i'll keep it as secret even its hurt but its okay lah..

For AZA shayang buchuk2 weyh pompuan ko tade salah papew weyh ngn aku lau ada da lama aku sepak ko laju2 hahahha ok stop aku memain jep tu..pasal blog tu aku tak kesah jap2 yeker tak kesah feruz..ok2 aku nak pikir dalam2 bg aku satu tahun tok pikir ea..hahaha TAK KESAH R POMPUAN OI tu jwpn aku da takyah nk tukar2 aku da ntar kat unit exam pon jwpn tu..huhu...Aza u listen here kalo ko tade aku ase idop aku kat poli nie tade r gembira2 mcm nie..tade r aku leyh rapat ngn dak kelas weyh..sebab ko aku leyh gelak2 kat poli nie an (haish tetibe air mata aku nak jatuh..stop it feruz) aku tak leyh nak marah ko even sakit ati mcm mana pown bab ko terlalu baik tok wat aku sakit ati tau...idop aku kat cni start dengan ko ngn yart apa2 memory aku kat cni ada kene mengena ngn korg berdua jep..SIYESLY aku nak ckp aku tak PERNAH PON SENTAP NGN KO OKAY..

okay nie r aza kalo die nie blur2 sumtime ase nk lempang2 ajep..tp SIYESLy korg akan ase takknk lempang die babnye die an an hahahah


for YART ahakz kantoi da ea aku dgr ko gayut memlm..okay2 utk PENGETAHUAN UMUM ALMOST EVERY NITE AKU SKODENG YART GAYUT (ahakz gayout bersama incik berkaca mata )auuww mak suka nok..urgh yart cepat minta maap angkat tgn tinggi2 ko wat aku sentiasa SENTAP an..sama gak ngn aku slalu wat ko SENTAP..huhu k2 0-0 ea pompuan pasnie tak au r nak SENTAP ngn spe an sedih2 cepat tampa muka aku laju2 pompuan..tp an siyesly aku ase sgt2 bersalah ngan ko yart bab kiter g kampung pahang ko ngan oh mantan gegado..aku tgok ko nangis aku tgok ko sedih aku tgok ko down aku ase sgt2 bersalah tau time tu cuba r lau aku tak paksa ko ikot an mesti tade papew an aku tak au nk tlg ko acmner time tu yart sumpah aku tak au nk kata apa aku hanya mampu mendengar jep yart..sem nie lg byk SENTAP an pompuan gado gado dan gado..wut de FISH ase nak tampar muka memasing jep asik nak gado..haha..yart biler nk g genting menyundal lg nie..hehe...pompuan gemok aku sayang ko ketat2 au (even ko tak sayang aku ketat2 aku tetap nak gak sayang ko ketat sepak aza g tepi)hehehe..tau ark pompuan ko r org kat poli nie first aku cite sume benda tau sedih gembira sume ngn ko (banga tak pompuan) kongsi semua benda tah sume r byk sgt nak cite smpi sok tulat taun depan ko kawin aku kawin pon tak abes cite..ko lah PARTNER final pojek mini pojek dok sebelah meniru membuta meraba memain menyundal mandi gado tido nangis gembira dengar cerita huhu..ahakz biler nk tido bertiga lg nie rindu plak an 2 sem tido bertiga ngn aza kat tgh hari2 gado hari2 berebot bantal..hahaha...nak au tak yart kalo tido an mata die buka haha..first tido sebelah ko an yart aku tgok jep mata ko menat tau aku pkir ko tido ker bgun ase nak cucuk2 korek2 jep mata ko hahaha..

nie r yayart see gegedik an minah nie..yayart yg GEMOK2 heheh..

ape2 pon yart aza padan muka korg kene raba ngn aku hahah..best tak weyh mesti korg windu an nk kene raba ngn aku lg..heehe...nway thanx gak bg aku share mknn minum baju bantal teddy selimut raba2 (raba2 tu penting ea) thanx gak selalu dengar aku MEMBEBEL korg suka ker tak mampos korg sana kene dgr gak tknk dgr aku sepak korg lelaju hahah banyak aku nk ckp semalam tp an aku tak reti nak cakap acamner weyh ko pown tau an aku acamner susah nak luah an aku hanya mampu MENULIS tanpa berkata(mulot aku jep bising tp hati aku span doh kenyal2 lembik2 hehe)..wuteve it is I LOVE U..

nie r pompuan keshayagan utk g menyundal..wut lesbo talk to my ass plez..hehe cyg ko ketat2 pompuan

nie r stok raba2 aku..haha padan muka ko pompuan tp an lau ko tade sunyi kott pompuan

lot of love
norule feruz khalid

No comments:

Post a Comment